بوی ریحان

زندگی با تو برایم بوی ریحان میدهد

بوی ریحان

زندگی با تو برایم بوی ریحان میدهد

آخرین مطالب

فقط مینویسم

+ از خواب که بیدار میشم هیچی سر جاش نیست! دنیا چرخیده و یه شکل دیگه شده... سالها گذشته..هزار سال از شب به دنیا اومدن من گذشته و من پیر شدم...فقط حواسم نیست انگار...

+ گریه میکنم...بلند بلند و بی ملاحظه! گریه میکنم چون فکر میکنم اگه اشکام نریزن فشار روحی از درون متلاشیم میکنه...گریه میکنم...بلند بلند و بی ملاحظه که باورم بشه عوض شدم...باورم بشه به دختر غمگینی تبدیل شدم که دلش دیگه هیچی نمیخواد...

+فقط میخوام بنویسم...

+خنده بر لب میزنم تا کس نداند راز من
ور نه این دنیا که ما دیدم خندیدن نداشت...
  • ویونا

نظرات  (۱)

آیا از مدل قالب وبلاگتان خسته شده اید؟

آیا طرح ها و نمونه قالب های وب برایتان تکراری و خسته کننده شده اند؟

آیا میخواهید قالب وبلاگتان هم مثل مطالب و محتوای آن جدید و بروز باشد؟

آیا میخواهید یک وبلاگ منحصر بفرد با قالبی اختصاصی داشته باشید؟

آیا تا بحال به فکر تعویض قالب وبلاگتان افتاده اید؟

آیا ...


ما به کمک شما آمده ایم تا با آخرین نمونه های پوسته و قالب وب ، منحصر بفرد باشید.

تنها یکبار با مراجعه به TemplateMonster.Blog مشتری ثابت ما خواهید شد.


با تشکر از حسن انتخاب شما

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی