بوی ریحان

زندگی با تو برایم بوی ریحان میدهد

بوی ریحان

زندگی با تو برایم بوی ریحان میدهد

آخرین مطالب

چای

کاش بعضی آدما میدونستن وقتی میگی میترسم، یعنی از دنیای بدونِ اون میترسی...کاش...


+چای مینوشم که با غفلت فراموشت کنم
چاش مینوشم ولی از اشک فنجان پر شده است...
  • ویونا

نظرات  (۲)

  • سید مهدی حسینی
  • سلام. خوبین ؟این روزها روزهای سردی است. روزهای روزهای سرد. روزهای شبهای سرد. روزهای آسمان سرد. و روزهای آدم های سرد. خوش بحالت آدم برفی که دوامت به سردی اطرافت است. چه میکشم من که نابود میشوم در این ازدحام... 
    تعبیر مسخره ایست روزهای شبهای سرد. چه کنم که حقیقتی است در دل. 
  • سید مهدی حسینی
  • سلام. خوبین ؟این روزها روزهای سردی است. روزهای روزهای سرد. روزهای شبهای سرد. روزهای آسمان سرد. و روزهای آدم های سرد. خوش بحالت آدم برفی که دوامت به سردی اطرافت است. چه میکشم من که نابود میشوم در این ازدحام... 
    تعبیر مسخره ایست روزهای شبهای سرد. چه کنم که حقیقتی است در دل. 
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی